Teammanager HEMA (32-40 uur)

Wat ga je doen

U kent als geen ander de bijdrage van tevreden medewerkers aan een goed functionerende werkplek. Eigenlijk ziet uw actieve klant Hema dit ook, want hij komt regelmatig de vloer controleren. Onze klantenservice is intern. Dynamisch veranderende werkomgeving. Besteed veel aandacht aan resultaten en voortgang. Dit is onderdeel van het werk van de teammanager Hema. Bent u hier net zo enthousiast over als wij, dan zien wij u graag onder het genot van een kopje Hema koffie

In deze functie ben je verantwoordelijk voor veel kerntaken. Je hebt een eigen team, beheerd door ongeveer 30 medewerkers van de klantenservice. Daarnaast maak je je ook zorgen over de terugkeer van het project en klanttevredenheid. Maar dit is niet alles. Daarnaast stuur je medewerkers naar KPI’s als AHT en KTV en probeer je het ziekteverzuim en de omloopsnelheid zo laag mogelijk te houden. Dit gaat natuurlijk niet alleen over cijfers, maar ook over uw medewerkers. Je begeleidt ze en zorgt voor de ontwikkeling van medewerkers en teams. Zo zorgt u ervoor dat uw team tevreden is en goed presteert, want … een tevreden medewerker kan een goed functionerende werkplek beïnvloeden. Uw resterende kerntaken? U kunt denken aan

Leiderschap; ontwikkel en motiveer uw team.

Voer de klus uit; u weet het team enthousiast te managen en te organiseren, zonder de voordelen voor de klant en kostenbeheersing uit het oog te verliezen. Dit is het resultaat van het instellen van KPI’s. U kunt het proces ook bekijken en aanpassen

Kwaliteit: Je bent verantwoordelijk voor de kwaliteit van klantcontact door medewerkers van de klantenservice. Om de kwaliteit te verbeteren, gebruik en inspireer je coaches om uitstekende resultaten te behalen op het gebied van klanttevredenheid en kwaliteit. Je bent eindverantwoordelijk voor het ontwikkelingsplan van de medewerker;

Samenwerking: Je werkt actief samen met andere teammanagers en afdelingen om maximale resultaten te behalen. Je bent bereid om te helpen en jezelf af te vragen, je probeert altijd eventuele verschillen te overbruggen en gemeenschappelijke oplossingen te zoeken. Voor nieuwe rekruten moet je nauw samenwerken met trainers en recruiters.

Webcare: U kunt beter ervaring hebben met klantenservice via Webcare of sociale media. Is dat niet zo? Dan ben je klaar om je hierin te verdiepen.

Wanneer je bij Hema als customer service team manager werkt, zal het elke dag anders zijn. Misschien maakt dit deze functie bijzonder interessant. Tenminste … als dit is wat je zoekt. Welkom bij contact met ons op voor meer informatie.

Wat we aanbieden

Beste collega

Diversiteit en uitdagingen: clichés, maar waar! We bieden meerdere functies om u zeer tevreden te stellen. Je hebt een breed scala aan verantwoordelijkheden en hebt een groot aantal schakelaars gemaakt in verschillende onderdelen van de operatie.

Salaris: Geclassificeerd volgens werkschaal 9. Op basis van fulltime werk en werkervaring ligt het startsalaris tussen € 2.350 en € 3.100. Met de juiste functies kan het jaarlijkse groeipercentage (hoogste) binnen de omvang van het werk worden bereikt.

Inspirerende werkomgeving: Je werkt in een moderne, open en comfortabele omgeving op onze werkplek in Amsterdam. De locatie is slechts enkele meters verwijderd van het centraal station.

Je bent out of the box! : Wij danken u voor uw inzet en belonen het hier. We hebben een gaaf product voor je: Cendris munten! Met dit geluidsbesparende systeem kun je munten verzamelen, die kunnen worden gebruikt om te inspireren in de muntenwinkel. Denk bijvoorbeeld aan een bioscoopavond, een pretparkdag of een van de vele producten

Talent Lab: laat je talent stralen! Hier komt eenmalig of tijdelijk werk bij. Bijvoorbeeld wanneer we op zoek zijn naar een open dag fotograaf of een deelnemer aan een projectteam. Heel goed, voor wat extra veranderingen in je werk, kun je bij de meeste projecten alleen elk uur betaald krijgen.

Wat vragen we

HBO werk- en denkniveau;

Een stevige metgezel, de oceaan om je heen is onvoorspelbaar, maar je weet hoe je moet doorgaan en ervoor te zorgen dat iedereen aan boord is. Je kunt dit niet doen door te schreeuwen vanaf de brug, maar je bent in het midden van het schip, dus het is het beste om mensen links of rechts af te meren aan de juiste haven.

Motiveren en inspireren; je weet het team te motiveren om de gestelde doelen te bereiken en dit op een inspirerende manier te doen.

Een resultaatgericht persoon.

Heeft u interesse stuur dan uw motivatie!

https://nl.nieuwejobs.com/job/q/mee.html