Als beginnend bedrijf, maar ook als bedrijf dat al jaren bezig is wil je natuurlijk geen klanten mislopen. Stel je voor een potentiële klant is op zoek naar een online marketing bedrijf, dan is er een grote kans dat die potentiële klant meerder bedrijven zal gaan bellen voor meer informatie. Als jij op dat moment niet opneemt, omdat je het bijvoorbeeld te druk hebt kan het mogelijk zijn dat die potentiële klant nooit meer terug belt. Ook je huidige klanten beantwoordt je daarentegen het liefst zo vaak mogelijk, omdat je natuurlijk niet wilt dat die klanten bij je weg gaan. Als jij het ook vaak te druk hebt om de telefoon op te nemen, maar je wilt geen receptioniste in dienst nemen, dan is een telefoondienst zeker een aanrader.

Met een telefoondienst ben je namelijk altijd bereikbaar. Er wordt vaak gewerkt met persoonlijke telefonistes die de telefoon zal opnemen namens jouw bedrijf. De telefoniste zal op de hoogte zijn van alle ins en outs in het bedrijf en kan daardoor al je klanten zo professioneel en zo goed als mogelijk te woord staan. Het is daarnaast erg fijn dat er gebruik wordt gemaakt van een persoonlijke telefoniste, omdat de klanten dan een vertrouwde stem zullen horen. Het kan voor de klanten namelijk wel vervelend zijn als de telefoon de hele tijd door een andere telefoniste wordt opgenomen. Een aanbieder van de telefoondienst is Bizziphone en bij hen is het ook nog eens mogelijk om een proefperiode van 30 dagen te nemen, hierdoor kan je eerst bekijken of het ook echt werkt. Daarna kan je altijd besluiten om te stoppen met de telefoondienst of om een abonnement af te sluiten bij Bizziphone bijvoorbeeld. Je hoeft hierdoor in ieder geval niet meer bang te zijn dat de klanten zullen moeten wachten totdat jij de tijd hebt om op te nemen.

http://bizziphone.com