Heb je een pakket verstuurd met PostNL en vraag je je af wat de huidige status is? Of zou je graag een overzicht willen zien van de kosten om een brief of pakket te versturen? Voor het antwoord op deze en vergelijkbare vragen kun je terecht op de website van PostNL. Heb je een persoonlijke vraag waarvan je het antwoord online niet kunt vinden? Dan kun het beste contact opnemen met een PostNL medewerker. Je kunt telefonisch contact zoeken, maar er zijn ook andere manieren om PostNL te bereiken. Ben je benieuwd over welke mogelijkheden we het hier hebben? Lees dit artikel dan zeker nog even verder, wij gaan je alles vertellen wat je moet weten!

PostNL klantenservice

De klantenservice van PostNL kun je op verschillende manieren bereiken. De meest voor de hand liggende manier is door het klantenservice telefoonnummer te bellen. Maar, je kunt ook het webcare team benaderen door middel van social media. PostNL is actief op Twitter en Facebook en zij behandelen klachten en vragen ook via deze kanalen. Net als telefonisch contact zijn er bepaalde tijden waarbinnen zij bereikbaar zijn. Buiten deze tijden kun je via social media alsnog je vraag of opmerking insturen, maar je krijgt op een later moment antwoord. Afhankelijk van je vraag, klacht of opmerking kun je bepalen welke vorm van contact voor jou het beste werkt. 

Alle contactgegevens op één plek

De contactgegevens van PostNL vind je makkelijk en snel in de klantenservice gids. Ga naar www.klantenservicegids.nl/bedrijf/postnl/ en je ziet direct een overzicht van alle contactgegevens. Denk hierbij aan openingstijden, het telefoonnummer, de verschillende social media kanalen en meer! Zo wordt het wel heel gemakkelijk om contact op te nemen met PostNL.